Izreen Azminda Trauma Untuk Kahwin Lagi

Artis-artis wanita kat Malaysia ni memang Miss A tak nafikan memang ramai yang cantik-cantik.. Tapi, cantik tak menjamin kebahagian berumahtangga, muka cantik pun masih di ceraikan suami.. Banyak artis wanita kat Malaysia yang dah jadi janda selalu digelarkan ‘hot mummy’..

Artis wanita selalu kena cerai ni lepas dah pun melahirkan anak, bila dah bercerai ada anak ni.. Body dan muka masih lagi cantik memang orang suka dok gelar ‘Hot mummy’.. Ramai la artis hot mummy kat Malaysia ni..

Tangga pertama Nora Danish, Rita Rudaini, Izreen Azminda dan terbaru Elly Mazlein.. Dalam ramai-ramai artis wanita yang dah bergelar janda ni, Miss A dapat tahu Izreen ni macam dah trauma je nak kahwin buat kali kedua.. Dah kenapa pulak trauma, Miss A rasa Izreen ni la janda yang paling banyak gosip bercinta dengan pelakon lelaki muda..

Izreen dedahkan pintu hatinya tu dah pun tertutup untuk mana-mana lelaki.. Kalau ada suami tapi tak boleh terima diri isteri seadanya tu yang rumahtangga tak bahagia.. Izreen maklumkan bila tengok pasangan artis yang lain dah mendirikan rumahtangga memang seronok..

Tapi, bila Izreen memikirkan tentang dirinya nak kahwin, Izreen jadi takut dan tak nak fikir lebih-lebih.. Hmm, tuhan dah ciptakan hidup berpasangan, dah tersalah pilih pasangan, Izreen ni terus tak mahu kahwin sampai ke tua ke?

Ke memang Izreen dan kawan baiknya Rita Rudaini dah berpakat tak mahu kahwin sampai ke tua? Hahaha.. Konon-konon trauma sangat nak kahwin, bila ada pelakon lelaki muda datang mengorat, Izreen dok layan jugak.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *