Netizen anggap Neelofa Gelak Macam Setan..

Pada peminat setia program ‘Meletop’ yang di hoskan oleh Neelofa dan Nabil Ahmad.. U’olls mesti cukup kenal dengan suara mengilai Lofa bila mengacarakan program tu.. Setiap kali jadi hos program tu, kalau tak dengar suara Lofa gelak sampai pecah gegendang telinga memang tak sah..

Iyerlah, mengacara sekali dengan pelawak Nabil.. Setiap kali nak bukak mulut saja Nabil buat lawak.. Memang mengilai sakan la si Lofa ni gelak.. Lofa ni kan dah bertudung, dok gelak macam perempuan gila ni.., orang Melayu cakap ‘tak manis’..

Sepatutnya dah bertudung ni, jadilah gadis Melayu sikit.. Nak gelak tu sopan sikit, jangan dok mengilai macam perempuan kena rasuk hantu.. Miss A dengar suara Lofa gelak pun takut bila duduk kat rumah sorang-sorang.. Hahaha..

Sebenarnya Lofa ni sedar ramai peminat yang tak suka dengar Lofa ni gelak bila mengacarakan ‘Meletop’.. Menerusi gambar serta kapsyen yang dimuatnaik Lofa, dia dedahkan punca masih tak boleh berhenti gelak mengilai bila Nabil selalu buat lawak dalam program tu..

U’olls nak tahu apa komen peminat pada Lofa sebab suka dok gelak kuat sangat? Ada peminat mendakwa Lofa punya gelak tu macam ‘setan’.. Amboi, brother ni pernah dengar setan gelak ka? Hahaha..

Muka dah cantik, tapi gelak mengalahkan orang lelaki, mengilai macam perempuan gila.. Boleh kot cover sikit gelak tu, terutamanya bila tengah live.. Orang tengok program tu bukan nak dengar Lofa gelak ja..

Sakit telinga bila dengar Lofa ni gelak, memang patut pun peminat cakap Lofa gelak macam setan.. Memang tak pernah tengok setan gelak.. Tapi bila tengok Lofa gelak pun rasa macam tengok setan gelak… Lofa la setan tu..Hahaha.. Oppsss.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *