Pasangan Ini Selamba Lakukan Seks Di Tempat Awam


Tersebar satu rakaman video ‘panas’ di laman sosial, dalam rakaman video tu menunjukkan satu pasangan sedang melakukan seks secara terbuka di kawasan umum.. Melampaunya pasangan ni yer, di kawasan umum pun dorang main bedal jer!
Korang jangan risau, ni bukan berlaku di Malaysia tapi kejadian ni dikatakan berlaku di sebuah kawasan di Vietnam.. Kalau di Malaysia tu, rasanya pasangan tak tahu malu tu dah kena belasah sampai lunyai dah..
Tak adanya nak di kasi peluang untuk bercakap lagi, dah secara terang-terang melakukan maksiat! Sesuka hati jer nak melempiaskan nafsu di mana-mana dorang suka, melampau lah tu!
Korang lihat jer lah gambar pasangan di atas tu, selamba jer dorang melempiaskan nafsu di kawasan deretan kedai di situ.. Lelaki tu pun dilihat ‘meratah’ girlfriend dia di hadapan orang ramai tanpa mempedulikan orang yang lalu lalang di situ.. Teruk betoi!
Berdasarkan sumber, pasangan tu dikatakan dalam keadaan mabuk ketika itu.. Itu sebab berkelakuan seperti orang tak ada moral! Dah minum air kencing setan, sampai tak sedar apa yang dorang lakukan.. Pasangan tu asyik melayan nafsu masing-masing hingga ada individu lain yang merakam aksi tak senonoh dorang..
Mana nak pedulikan lagi dah, orang mabuk ni kebiasaannya dah tak dapat nak berfikir dengan waras lagi.. Selepas pasangan tu dah puas melempiaskan nafsu, dorang dikatakan pergi begitu jer..
Alahaiii! Mudahnya nak berkelakuan tak senonoh secara terbuka di Vietnam yer, rupanya tak ada tindakan yang akan dikenakan.. Patutlah pasangan tu melakukannya tanpa pedulikan orang lain…  Haishhh! Senang betul nak buat dosa noh! Huhuu.. – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *