Pasangan ‘Kunyit’ Tayang Aksi ‘Pra-Jimak’ Di Laman Sosial


Panasnya melihat pasangan sesama jantina dok melayan nafsu masing-masing, Miss rasa macam nak simbah air panas jer kat dorang punya ‘tut’.. Biar kedua-duanya melecur, hilang nafsu dorang untuk melakukan maksiat lagi! 
Mana tak sakit mata tengok gelagat dorang.. Korang lihat jer lah golongan sejenis macam tu, suka benor menayang aksi mesra dorang bersama pasangan masing-masing di laman sosial..
Rasa nak muntah hijau jer tengok ‘kemesraan’ melebih-lebih dorang tu, hah! Dorang punya ‘kemesraan’ tu, dah mengalahkan pasangan normal! Dah lah melakukan perbuatan terkutuk, lepas tu bangga pulak dapat menayang pada satu dunia.. Apa punya citarasa pun tak tahu lah noh??
Begitu juga dengan pasangan sengal di atas tu, korang rasa apa patut dibuat dengan orang macam tu yer?? Rejam sampai mati?? Ataupun sebat dorang di hadapan khalayak ramai untuk di kasi pengajaran supaya tak diikuti yang lain?? Jijik sangat melihat kemesraan dorang di tayangkan di laman sosial tu..
Mengucap ‘love you’ antara satu sama lain lah, lepas tu bercumbu sakan tanpa rasa segan silu..  Eiiiii! Miss tak dapat bayangkan lah bagaimana reaksi dorang bila melakukan perbuatan terkutuk macam tu! Golongan yang suka mencabar kekuasaan Tuhan macam tu, hanya menanti bala menimpa dorang jer..
Panasnya dunia kerana adanya manusia jahanam macam tu, huh! Miss betul-betul tak faham dengan pemikiran orang macam tu, dorang ni sebenarnya rasa apa yer dapat berpasangan sesama sejenis?? ‘Kemanisan’ apa lah dorang cuba nak wujudkan ni?? Ini semua hanya menempah bala jer! – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *