Pasangan Melayu Kantoi Lakukan Seks Di Tangga


Astagfirullah hal azim!! Panasnya dunia kerana sikap manusia yang suka mencetuskan ‘kepanasan’! Dunia dah semakin akhir zaman, salah satu tandanya bila manusia melakukan maksiat tanpa segan silu lagi.. Begitu lah yang korang nampak sekarang ni, pasangan di atas tu boleh pulak mengambil kesempatan melakukan maksiat di tangga, kurang ajar betul budak-budak ni! Melampau!
Perbuatan tak senonoh pasangan sengal tu dirakam oleh seorang individu yang kebetulan berada di tangga atas.. Nak turun tangga tu ternampak pulak aksi pasangan tu sedang baik punya mengawan, apalagi rakam lah.. Lebih teruk tu, gadis di dalam rakaman video tersebut pakai tudung! Lebih baik dia tanggalkan tudung tu jer, kalau setakat pakai tudung sebab nak tutup perangai buruk dia tu.. Merosakkan imej seorang muslimah jer!
Korang lihat jer lah aksi panas pasangan sengal tu melempiaskan nafsu masing-masing dengan cara terkutuk tu.. Minah tu baik punya tonggeng bontot dengan kepala tersarung tudung.. Mana lah maruah dia?? Sanggup menggadai maruah kerana cinta nafsu, memang bodoh sangat! Miss dengar dalam rakaman video tu seperti dorang berada di pusat membeli belah, maybe nak cari tempat baik untuk melempiaskan nafsu.. Itu sebab dorang pilih tangga, kat situ jarang orang nak lalu..
Dorang fikir tak akan ada orang lalu lalang kat situ, tapi sangkaan dorang tu meleset! Masa dorang sedang asyik melayan nafsu masing-masing, kebetulan ada seorang individu turun dan nampak apa yang dorang lakukan.. Tapi Miss geram lah dengan si perakam tu, dia asyik rakam aksi pasangan tu sampai habis.. Bukannya dia nak tegur atau sergah pasangan tu ke! Kalau dia sergah pasangan tu, pasti terbantot niat pasangan tu nak melempiaskan nafsu disitu.. Betul tak?? – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *