Peminat Geram Tengok ‘Apam Manis’ Janna Nick


Pelakon Janna Nick memang antara artis yang sangat popular.. Kalau bukak TV ja memang selalu sangat tengok muka dia, banyak berlakon dalam drama-drama yang ditayangkan kat TV.. Muka cantik dan berlakon pun nampak hidup, memang disukai penonton..
Walaupun pernah terpalit kontroversi panas dengan pelakon baru Ruhainies, perkara seperti itu langsung tak menjejaskan populariti Janna.. Biasalah setiap artis ada peminat setia dorang tersendiri..
Walaupun terpalit kontroversi buruk, peminat masih lagi percaya gosip itu tak betul.. Paling ramai peminat Janna mestilah geng lelaki.. Wanita cantik macam ni memang menjadi kegilaan kaum adam..
Nak dijadikan cerita, Janna ada memuatnaik sekeping gambar yang dah tayang ‘apam manis’ untuk tontonan peminat-peminat lelakinya.. Dah dapat tayangan free, memang ramai la peminat Janna yang geram..
Ada antara peminat yang sifatkan ‘apam manis’ Janna ni tembam dan padat.. Kat mana dia tahu tembam dan padat tu, Miss A tak tahu la.. Mata lelaki ni kadang-kadang boleh tembus sampai ke dalam.. Hahaha..
Patut la ramai sangat peminat Janna ni kat akaun Instgram, rupanya dorang selalu dijamu dengan ‘apam manis’ dan gambar Janna tidur di atas katil.. Gambar tengah dok tidur pun boleh nak dimuatnaik kat laman sosial.. Macam-macam hal betul.. – MissA/UtaraNews.com

One thought on “Peminat Geram Tengok ‘Apam Manis’ Janna Nick

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *