Profesor & Pelajar Kantoi Lakukan Seks Dalam Kelas

Ish! Ish! Kenapa teruk sangat pasangan tu?? Ini siapa mengambil kesempatan ke atas siapa dulu yer?? Profesor atau pelajar tu?? Haishh! Benda yang tak senonoh macam ni terjadi, ada satu sebab jer yang sering jadi penyebabnya.. Korang rasa apa penyebabnya??

Bila seseorang profesor dan pelajarnya terlampau ‘mesra’ macam tu, mesti mempunyai niat dan mengharapkan ‘sesuatu’ jer.. Berkemungkinan pelajar terbabit tu mendekati profesor tu kerana untuk ‘mempermudahkan’ proses perjalanan dia di universiti??

Yela.., bila dah rapat, boleh lah ‘tolong’ dia kalau dia ada masalah dalam pelajarannya nanti.. Ataupun kedua-dua tu memang gatal! Korang lihat jer lah perbuatan terkutuk antara profesor dan pelajar di sebuah universiti di China di atas tu!

Asyik melayan nafsu masing-masing hingga tidak sedar aksi dorang tu telah dirakam pelajar lain sebelum disebarkan di laman sosial.. Bila dah tersebar di laman sosial ni, memang akan parah lah! Yela, semua orang boleh menonton.. Betul tak??

Dalam rakaman video aksi melampau lelaki berkenaan yang merupakan seorang profesor di Universiti Changzhou, China tu, menunjukkan pelajar tu dalam keadaan bertelanjang bulat ‘diratah’ oleh profesor terbabit dalam sebuah bilik kuliah..

Eeiiiuuu! Habislah bilik kuliah tu dikotori dengan ‘bakteria’! Nak melakukan aksi sumbang tu pun, dalam kawasan universiti.. Selepas perbuatan terkutuk tu tersebar, pihak universiti berkenaan dikatakan akan mengenakan tindakan undang-undang..

Selain itu, pasangan terbabit berkemungkinan akan disingkirkan dari unversiti kalau disabitkan bersalah.. Bagus lah! Memang patut disingkirkan jer orang macam tu, merosakkan imej universiti jer! –MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *