Akim Ahmad Sedar Diri Digelar Sebagai ‘Suami Dayus’

Pasangan selebriti yang cukup popular selepas berkahwin adalah Akim Ahmad dan Stacy.. Selepas memeluk agama Islam dan berkahwin.. Banyak pihak yang masih mempertikaikan imej Stacy yang masih lagi tampil tak bertudung..

Sebagai suami pada Stacy, sudah memperisterikan suadara baru.. Akim dah pun digelar ‘suami dayus’ sebab tak didik isteri untuk tutup aurat.. Iyerlah, perkara pertama untuk saudara baru memeluk Islam adalah menutup aurat..

Dah lama kahwin, Miss A tengok Stacy masih lagi selesa tampil tak berhijab.. Dedahkan aurat isteri pada umum memang akan digelar ‘suami dayus’.. Tapi, Miss A rasa ramai je artis tempatan yang digelar ‘suami dayus’ bukan Akim je.. Hehehe.. Banyak lagi artis lain yang dah kahwin dengan isteri memang dari lahir beragama Islam masih tak menutup aurat..

Tapi, bila dah kahwin dengan Stacy iaitu saudara baru.. Akim sedar kehidupannya sentiasa menjadi perhatian.. Akim pun tahu u’olls gelar dirinya ‘suami dayus’.. Sebenarnya bukan Akim tak mendidik Stacy untuk menutup aurat..

Tapi, Akim minta u’olls semua jangan terus mencaci tapi beri padanya dan Stacy masa.. Banyak benda lagi Stacy perlu belajar, bagi Akim, Stacy ni ibarat kanak-kanak kecil yang masih lagi perlu banyak belajar..

Kanak-kanak kecil pun memang mak bapak dah patut suruh pakai tudung ke? Bukan bagi kanak-kanak itu pilihan sama ada nak pakai tudung atau masih lagi tak nak pakai.. Akim memang dah patut suruh Stacy berhijab, bukan tunggu Stacy pilih sendiri nak pakai atau tidak.. Jangan  jadi macam artis wanita kat Malaysia, tak sampai hidayah lagi nak berhijab.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *