Remaja wanita 17 tahun di Sungai Petani rela diratah 5 lelaki demi kekasih..

Sungai Petani: Seorang gadis dengan rela sanggup membiarkan tubuhnya ‘diratah’ lima lelaki semata-mata untuk mendapatkan bekalan dadah bagi teman lelakinya.

Gadis berusia 17 tahun dari Kampung Paya Jenun, Pendang, dikatakan lari dari rumahnya 18 Januari lalu dan satu laporan polis dibuat oleh bapanya berusia 39 tahun.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Md Zukir Md Isa berkata, bapa mangsa bersama empat sepupunya pergi ke rumah di Taman Permai Utama, Gurun, selepas mengetahui anaknya berada di situ hasil maklumat awam.

Mangsa kemudiannya ditemui oleh keluarganya di rumah itu kira-kira 3 pagi Ahad lalu dan mendakwa dirogol enam lelaki.

“Ketika dalam perjalanan ke Balai Polis Gurun, mangsa mendakwa dia dirogol enam lelaki, tiga daripadanya dikenali,” katanya dalam satu kenyataan.

Katanya, hasil siasatan awal mangsa mengaku melakukan hubungan seks lebih 10 kali dengan teman lelakinya secara sukarela.

“Lebih menggemparkan, mangsa juga menceritakan dia turut melakukan seks bersama lima rakan teman lelakinya kerana kasihan dia tidak mempunyai wang untuk membeli dadah.

“Mangsa sanggup melakukan seks semata-mata untuk mendapatkan dadah untuk teman lelaki secara sukarela,” katanya.

Md Zukir berkata, mangsa dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim untuk pemeriksaan kesihatan.

“Polis membuka siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

40 thoughts on “Remaja wanita 17 tahun di Sungai Petani rela diratah 5 lelaki demi kekasih..

    • 29/01/2017 at 9:34 am
      Permalink

      Ini mmg org paling bodoh dalam dunia. Org yg x ada agama. Kalau RUU 355 ada kasi hukuman rejam dengan batu je. Baru berakal sikit.

      Reply
      • 04/06/2017 at 10:20 pm
        Permalink

        Maaf kalau aa kata, jangan libatkan negeri kawasan or negara.. Kalau awak niyh tggal luar kedah skali pun.. Awak ingat negeri awak tuh bersih sgat.. Maaf aku cakap.. Semua negeri ad cuma x kantoi jar.. Mohon ambik iktibar.. Dan jangan besar nesarkan..

        Reply
  • 27/03/2017 at 11:49 pm
    Permalink

    Manusia makin bodoh. Nak dadah kerja cari duit sendiri lah. Bukannya jual badan. Bodoh ! Melayu bodoh ! Orang utara bodoh ! Noob !!! 🌵🌵🌵

    Reply
    • 01/04/2017 at 4:23 pm
      Permalink

      Kalau melayu bodoh, aku boleh terima sbb tuh kenyataan tapi jgn ckp orang utara bodoh.. apa dia buat mmg salah tapi takda kena-mengena ngn org utara 🤦🏻‍♀️

      Reply
      • 03/04/2017 at 1:36 am
        Permalink

        jgn ckp cam tu mana2 bangsa pun tak ini kesilapan ibu bapa.jgn terlalu percaya kpd anak2 zaman skg.perlu perhatikan mereka.dan org utara sini semua 1malaysia takde bodoh

        Reply
    • 01/04/2017 at 8:37 pm
      Permalink

      nak marah pun agak2 lah, nak kaitkan orang utara pasaipa, hg ingat benda mcm ni jdi kt belah utara ja? belah selatan, barat, timur takda ka? nak kata orang noob takpa, tapi jangan tunjuk sgt diri tu noob. Sekian.

      Reply
      • 04/04/2017 at 10:45 pm
        Permalink

        ckp kt dia klau kena pijak dgn org utara jgn tnya psaipa bdk2 bru nk up tk ptut ada kt sini p belah buang

        Reply
    • 02/04/2017 at 8:40 am
      Permalink

      uishhh…sdap mulut ckap mcm toe….jngn slah kn 1 ngeri klaw seorang sja yg bt slah….tpuk dada tnya slera….cermin ngeri sndri dlu ok….

      Reply
    • 02/04/2017 at 8:44 am
      Permalink

      klaw ngeri sndri da rsa ckup perfect bru kata nuh…jngn dok suka hati nk mngata ngeri org klaw ngeri sndri lg bnyak port maksiat…..bak kata pepatah aq “cermin muka sendri dlam mangkuk jamban lpas toe flush….tngok muka sndri dlu jd mcm mna sbelum nk kata kt org lain”

      Reply
    • 03/04/2017 at 2:26 am
      Permalink

      Cantik bahasa hang..awat hang ingat org negeri hang 2 baik sangat dah kot yg dok kta org utara bodoh..hang nak kata kt budak 2 sudah la woi..jangan kaitkan org utara

      Reply
    • 04/04/2017 at 12:20 am
      Permalink

      hg ni kepala bana laa babi. jangan kata oqg utaqa bodo mangkaq woi. dok jadi lancau pa wey. butuh pakhang, pakhag daqai.

      Reply
      • 29/05/2017 at 8:56 pm
        Permalink

        hang pun sama bodoh! Klu dh Utaqa nk lagu apa lg! Bohsia dok merata tempat kat utaqa nak salahkn pak hang? Lancau pa wey! butuh pakhang kulop!

        Reply
    • 04/04/2017 at 6:35 am
      Permalink

      Ang cakap leklok sikit..jngn krana mulut badan binasa.. jngn hina org utara.. fikir dulu sbelum ckap tu

      Reply
    • 08/04/2017 at 7:09 pm
      Permalink

      tak semua org utara bodoh.. cakap biaq berlapik sikit !

      Reply
    • 10/05/2017 at 7:51 pm
      Permalink

      Amboi hang org mana mangkok?kalo org utara bodoh laa..any ingat org kl semua pandai ka bangang ooiiii!!!!

      Reply
    • 10/05/2017 at 7:53 pm
      Permalink

      Cakap macam org x dak akak bongok

      Reply
    • 10/05/2017 at 7:55 pm
      Permalink

      Bodoh2 pun ramai jugak yg dok mereput Cari Bini org utara..hang mai utara,aku putaq kepala aanngggg!!!

      Reply
  • 02/04/2017 at 7:18 am
    Permalink

    Budak kolej aku, org timur kantoi tidur ngan jantan. Yg selatan lak kantoi buat dlm kereta. So disini aku nak tegaskan tak kira la kau dari utara selatan timur barat tenggara sekali pun. Kalau kau tak pandai jaga diri jadi mcm ni la. Bukan kira tempat lol. Dah noob bodoh tahap babi cipan tanah tu tanak ngaku. Belagak pandai nak komen. Biar keturunan kau lak jadi mcm tu ok. Lepas ni boleh kecam kau

    Reply
  • 03/04/2017 at 11:48 am
    Permalink

    Khanat..spanjang idop aku tak penah tgk kes kt utara mcm ni..bnyak jadi kt timur n pantai timur..selangor tu barat ke? Jgn suka2 nk kata utara bodoh na.. Walaupun aku org selangor aku cintakan negeri utara..hang sapa nk kata utara lagu tu? Penghisap dan pengedar terbesar dadah kat timor ngan pantai timor saja..hang tu yg gi mampuih la join sana..

    Reply
  • 04/04/2017 at 4:15 pm
    Permalink

    Haa nidia oqang utaqa Hng p check tngok kt balai kaa kt hospital kaa kes berkaitan mcm ni kt negeri Mna paling bnyak Hng jga Sama Hng x kenai kot oqang blah utaqa ni mcm mna

    Reply
  • 04/04/2017 at 8:12 pm
    Permalink

    Lebih kalau nk komen xpyh main negeri…malu betul LA…1malaysia je pon…jdi xpyh nk gaduh2…sapa salah biar polis yg siasat dlu..kau tuduh negeri,negeri ni tuduh negeri ni…last2 semua masuk negeri DLM kes ni…hahahaha..adoi…sedarlah wahai insan…

    Reply
  • 05/04/2017 at 3:15 am
    Permalink

    Tgk kaki la…kaki lelaki…hahha

    Reply
  • 06/04/2017 at 6:49 am
    Permalink

    Pengorbanan yg bertempat seseorg wanita hikhikhik

    Reply
  • 07/04/2017 at 10:47 pm
    Permalink

    Awat hg ingat orang utara semua bodo mcm hg ka..,hg tu lg bodo cam berok mat yeh..pasai mak dgn bapak hg dh bagi hg makan otak berok..hg nk bcakap tu pakai otak la..otak manusia..bkn pakai otak berok yg hg makan tu..mak bapak hg pon sama la cam hg..bapak hg tu berok kongkang..mak hg pulak kera duku..haa..elok la..!(naga loq staq)

    Reply
  • 08/04/2017 at 12:40 am
    Permalink

    Bila syaitan mempengaruhi minda anak-anak yg baru mahu meningkat dewasa. Tolong awasi anak2 anda terutamanya ank perempuan, jaga tingkah lakunya, ambil tahu dgn siapa dia berteman, dgn siapa dia berkasih dan yg paling penting elakkan ank anda keluar jauh mlm.

    Reply
  • 08/04/2017 at 5:19 pm
    Permalink

    Aduii aku ketawa tgok komen korang ni.

    Xpyh lah nak cakap org utara bodoh xbaik lagu tu noh.

    Doh lerr xyah nop ngutuk ore.
    Kate ore bodoh.
    Hbis hang tu pandai sgt lor

    Reply
  • 09/04/2017 at 2:36 am
    Permalink

    Ek elah…kalau kau ada dlm 5 orang ko pn bedal…

    Reply
  • 09/04/2017 at 7:36 am
    Permalink

    Tak yah lah nak cakap orang melayu bodoh pulak,cakap bia betapis boleh ha

    Reply
  • 18/04/2017 at 4:16 pm
    Permalink

    Apo la hang ni…dok sumo orang utaqa buduh. Dema tu cume manusia yg terpengaruh dengang nafsu jo. Cubo mike istighfar sikit. Tak baguih asik nak bercakap ikut sedap nafsu yo, takdo pekdah eh…kita semua manusia biasa beb…

    Reply
  • 29/05/2017 at 9:01 pm
    Permalink

    Ishhh3…memalukan betoi org utaqa ni. Sah2 sungai petani ni kat kedah. Byk kes gejala sosial lak tu..desperate sgt minah nya ye..hi3

    Reply
  • 30/05/2017 at 9:58 pm
    Permalink

    Anak haram betui hampa ni.tuhan turun bala nanti

    Reply
  • 30/05/2017 at 10:04 pm
    Permalink

    Keturunan penzina ni sampai berapa keturunan pun tak habis.bagi anda semua jauhi zina dekati taubat didik anak baik2 jangan sampai ada penzina dalam keturunan kita susah nak bersih kan keturunan mcm ni.klo bukan anak hg cucu hg bukan cucu cicit hang.jangan berzina sampai masuk tv pun tak sedaq lgi.jauhi dosa maksiat!!

    Reply
  • 06/06/2017 at 6:10 pm
    Permalink

    Aku tak faham betui apa masalah remaja pompuan yang dok gila jantan? Benda ni semua berlaku tak kira agama, bangsa, negeri atau negara or dunia sekalipun… cuma standard la berita kalau melibatkan org islam lagi bertambah sensasi…
    Tanggungjawab anak2 pada mak bapa lagi penting dari kawan2… kawan2 tak kemana, susah lari, senang datang… kalau mak bapa, susah sentiasa disisi senang pun depa tumpang gumbira…
    Kepada sesiapa yang rasa derhaka kat mak bapa, pi mintak ampun lekain2 sebelum depa tak dak..
    Kepada yang terlepas, doakan mak bapa kita dikalangan org2 beriman
    Kepada hat banyak harta, sedekah kepada org tua kita lebih bernilai dari sedekah kepada org lain, chek dulu keadaan org tua kita sebelum sedekah pada org lain….
    Agama no 1, insya Allah hat lain settle

    Reply