August 17, 2017

Related Articles

40 Comments

  1. 1

    Hunya

    Dare no boss.
    kevin

    Reply
    1. 1.1

      shah

      Ini mmg org paling bodoh dalam dunia. Org yg x ada agama. Kalau RUU 355 ada kasi hukuman rejam dengan batu je. Baru berakal sikit.

      Reply
      1. 1.1.1

        Dr Zakir

        Maaf kalau aa kata, jangan libatkan negeri kawasan or negara.. Kalau awak niyh tggal luar kedah skali pun.. Awak ingat negeri awak tuh bersih sgat.. Maaf aku cakap.. Semua negeri ad cuma x kantoi jar.. Mohon ambik iktibar.. Dan jangan besar nesarkan..

        Reply
  2. 2

    mama

    Sanggup buat macam tu ye…

    Reply
  3. 3

    bowtuck

    Apa nk jadi zaman skrg

    Reply
  4. 4

    Kepala bana

    Manusia makin bodoh. Nak dadah kerja cari duit sendiri lah. Bukannya jual badan. Bodoh ! Melayu bodoh ! Orang utara bodoh ! Noob !!! 🌵🌵🌵

    Reply
    1. 4.1

      IDGAF

      Kalau melayu bodoh, aku boleh terima sbb tuh kenyataan tapi jgn ckp orang utara bodoh.. apa dia buat mmg salah tapi takda kena-mengena ngn org utara 🤦🏻‍♀️

      Reply
      1. 4.1.1

        sahabat

        jgn ckp cam tu mana2 bangsa pun tak ini kesilapan ibu bapa.jgn terlalu percaya kpd anak2 zaman skg.perlu perhatikan mereka.dan org utara sini semua 1malaysia takde bodoh

        Reply
    2. 4.2

      unknown

      nak marah pun agak2 lah, nak kaitkan orang utara pasaipa, hg ingat benda mcm ni jdi kt belah utara ja? belah selatan, barat, timur takda ka? nak kata orang noob takpa, tapi jangan tunjuk sgt diri tu noob. Sekian.

      Reply
      1. 4.2.1

        org utara

        ckp kt dia klau kena pijak dgn org utara jgn tnya psaipa bdk2 bru nk up tk ptut ada kt sini p belah buang

        Reply
    3. 4.3

      kepala pisang

      uishhh…sdap mulut ckap mcm toe….jngn slah kn 1 ngeri klaw seorang sja yg bt slah….tpuk dada tnya slera….cermin ngeri sndri dlu ok….

      Reply
    4. 4.4

      kepala pisang

      klaw ngeri sndri da rsa ckup perfect bru kata nuh…jngn dok suka hati nk mngata ngeri org klaw ngeri sndri lg bnyak port maksiat…..bak kata pepatah aq “cermin muka sendri dlam mangkuk jamban lpas toe flush….tngok muka sndri dlu jd mcm mna sbelum nk kata kt org lain”

      Reply
    5. 4.5

      Boy kedah

      Cantik bahasa hang..awat hang ingat org negeri hang 2 baik sangat dah kot yg dok kta org utara bodoh..hang nak kata kt budak 2 sudah la woi..jangan kaitkan org utara

      Reply
    6. 4.6

      SAHOCA RUGBY

      hg ni kepala bana laa babi. jangan kata oqg utaqa bodo mangkaq woi. dok jadi lancau pa wey. butuh pakhang, pakhag daqai.

      Reply
      1. 4.6.1

        Hangkulop

        hang pun sama bodoh! Klu dh Utaqa nk lagu apa lg! Bohsia dok merata tempat kat utaqa nak salahkn pak hang? Lancau pa wey! butuh pakhang kulop!

        Reply
    7. 4.7

      FaizFredo

      Ang cakap leklok sikit..jngn krana mulut badan binasa.. jngn hina org utara.. fikir dulu sbelum ckap tu

      Reply
    8. 4.8

      Mohamada faiz asyraf fredo

      Ang cakap leklok sikit..jngn krana mulut badan binasa.. jngn hina org utara.. fikir dulu sbelum ckap tu

      Reply
    9. 4.9

      zura

      tak semua org utara bodoh.. cakap biaq berlapik sikit !

      Reply
    10. 4.10

      Azneel azleen

      Amboi hang org mana mangkok?kalo org utara bodoh laa..any ingat org kl semua pandai ka bangang ooiiii!!!!

      Reply
    11. 4.11

      Azneel azleen

      Cakap macam org x dak akak bongok

      Reply
    12. 4.12

      Azneel azleen

      Bodoh2 pun ramai jugak yg dok mereput Cari Bini org utara..hang mai utara,aku putaq kepala aanngggg!!!

      Reply
  5. 6

    Eiyffa

    Budak kolej aku, org timur kantoi tidur ngan jantan. Yg selatan lak kantoi buat dlm kereta. So disini aku nak tegaskan tak kira la kau dari utara selatan timur barat tenggara sekali pun. Kalau kau tak pandai jaga diri jadi mcm ni la. Bukan kira tempat lol. Dah noob bodoh tahap babi cipan tanah tu tanak ngaku. Belagak pandai nak komen. Biar keturunan kau lak jadi mcm tu ok. Lepas ni boleh kecam kau

    Reply
  6. 7

    Aron

    Khanat..spanjang idop aku tak penah tgk kes kt utara mcm ni..bnyak jadi kt timur n pantai timur..selangor tu barat ke? Jgn suka2 nk kata utara bodoh na.. Walaupun aku org selangor aku cintakan negeri utara..hang sapa nk kata utara lagu tu? Penghisap dan pengedar terbesar dadah kat timor ngan pantai timor saja..hang tu yg gi mampuih la join sana..

    Reply
  7. 8

    Bokton langkawi

    Haa nidia oqang utaqa Hng p check tngok kt balai kaa kt hospital kaa kes berkaitan mcm ni kt negeri Mna paling bnyak Hng jga Sama Hng x kenai kot oqang blah utaqa ni mcm mna

    Reply
  8. 9

    fiza

    Lebih kalau nk komen xpyh main negeri…malu betul LA…1malaysia je pon…jdi xpyh nk gaduh2…sapa salah biar polis yg siasat dlu..kau tuduh negeri,negeri ni tuduh negeri ni…last2 semua masuk negeri DLM kes ni…hahahaha..adoi…sedarlah wahai insan…

    Reply
  9. 10

    shehk

    Tgk kaki la…kaki lelaki…hahha

    Reply
  10. 11

    Dutch

    Pengorbanan yg bertempat seseorg wanita hikhikhik

    Reply
  11. 12

    naga loq staq

    Awat hg ingat orang utara semua bodo mcm hg ka..,hg tu lg bodo cam berok mat yeh..pasai mak dgn bapak hg dh bagi hg makan otak berok..hg nk bcakap tu pakai otak la..otak manusia..bkn pakai otak berok yg hg makan tu..mak bapak hg pon sama la cam hg..bapak hg tu berok kongkang..mak hg pulak kera duku..haa..elok la..!(naga loq staq)

    Reply
  12. 13

    Niey

    Bila syaitan mempengaruhi minda anak-anak yg baru mahu meningkat dewasa. Tolong awasi anak2 anda terutamanya ank perempuan, jaga tingkah lakunya, ambil tahu dgn siapa dia berteman, dgn siapa dia berkasih dan yg paling penting elakkan ank anda keluar jauh mlm.

    Reply
  13. 14

    Zara Sandakan

    Aduii aku ketawa tgok komen korang ni.

    Xpyh lah nak cakap org utara bodoh xbaik lagu tu noh.

    Doh lerr xyah nop ngutuk ore.
    Kate ore bodoh.
    Hbis hang tu pandai sgt lor

    Reply
  14. 15

    Makjo

    Ek elah…kalau kau ada dlm 5 orang ko pn bedal…

    Reply
  15. 16

    zigrig

    Tak yah lah nak cakap orang melayu bodoh pulak,cakap bia betapis boleh ha

    Reply
  16. 17

    Me

    Apo la hang ni…dok sumo orang utaqa buduh. Dema tu cume manusia yg terpengaruh dengang nafsu jo. Cubo mike istighfar sikit. Tak baguih asik nak bercakap ikut sedap nafsu yo, takdo pekdah eh…kita semua manusia biasa beb…

    Reply
  17. 18

    minahkl

    Ishhh3…memalukan betoi org utaqa ni. Sah2 sungai petani ni kat kedah. Byk kes gejala sosial lak tu..desperate sgt minah nya ye..hi3

    Reply
  18. 19

    Juju

    Anak haram betui hampa ni.tuhan turun bala nanti

    Reply
  19. 20

    Juju

    Keturunan penzina ni sampai berapa keturunan pun tak habis.bagi anda semua jauhi zina dekati taubat didik anak baik2 jangan sampai ada penzina dalam keturunan kita susah nak bersih kan keturunan mcm ni.klo bukan anak hg cucu hg bukan cucu cicit hang.jangan berzina sampai masuk tv pun tak sedaq lgi.jauhi dosa maksiat!!

    Reply
  20. 21

    Amett Ishak

    Aku tak faham betui apa masalah remaja pompuan yang dok gila jantan? Benda ni semua berlaku tak kira agama, bangsa, negeri atau negara or dunia sekalipun… cuma standard la berita kalau melibatkan org islam lagi bertambah sensasi…
    Tanggungjawab anak2 pada mak bapa lagi penting dari kawan2… kawan2 tak kemana, susah lari, senang datang… kalau mak bapa, susah sentiasa disisi senang pun depa tumpang gumbira…
    Kepada sesiapa yang rasa derhaka kat mak bapa, pi mintak ampun lekain2 sebelum depa tak dak..
    Kepada yang terlepas, doakan mak bapa kita dikalangan org2 beriman
    Kepada hat banyak harta, sedekah kepada org tua kita lebih bernilai dari sedekah kepada org lain, chek dulu keadaan org tua kita sebelum sedekah pada org lain….
    Agama no 1, insya Allah hat lain settle

    Reply
  21. 22

    a&a

    udah la korang ni asyik ngumpat . pahal kata org melayu bodoh ? padahal diri sendiri tu yg bodoh . x payah nk libatkan negeri ngn bangsa

    Reply
  22. 23

    Ummu aiman

    Apa-apapun yg Kita lihat n baca Ni menunjukkn dunia akhir zaman mcm2 sh jadi…agama diketepikan , ibubapa trlalu sibuk dgn Hal dunia… sehingga utk brsama dgn ank2 n mendidik mereka dh xde masa…Tak Kira di mana2 tpt pun…dlm negara atau luar negara ajaran Islam d ketepikan…apa2 yg brlaku jdkan pngajaran Dan pedoman…sentiasa brdoa semoga keturunn Kita.trutama
    anak2 .mnjadi insan yg tidak meninggalkn solat, mmlihara kmaluan , akhlak yg baik, brbakti kpd kdua ibubapa n Mari dlm keadaan yg baik in shaa Allah…segalanya bermula dr rumh ibubapa yg mndidik ank dr kain putih lagi smnjak dr kecil… wallahualam…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2012 UtaraNews.com