PKR Permatang Pauh Panas Punggung Bila Pelajar Sekolah Dapat Bas Percuma

30/03/17 – Tak habis-habis lagi geng Mahasewel ex-UM ni nak memfitnah…, Kalau nak meroyan dan memfitnah tu agak-agak la jangan sampai nampak sangat kebodohannya tu.

Penat-penat je bayar yuran belajar kat UM, tapi akhir sekali dibangangkan jugak dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Kelakar dengan gelagat AMK Pulau Pinang, Fahmi Zainol yang panas punggung bila UMNO Bahagian Permatang Pauh beri bas percuma kepada golongan pelajar miskin di sekolah kawasan tersebut. Histeria dia bila tau dorang dapat bas percuma, dengki ke?

Siap fitnah kononnya pemimpin UMNO ni dok sebar politik di sekolah, cikgu pulak buat muka tak bersalah, kata Fahmi di laman Twitternya. Lawak! Tipu la kalau cakap yang Fahmi ni tak tahu motif program tersebut, dah jadi tular dah pun cerita bas percuma ni.

Betul la yang Fahmi ni memang anak didik PKR yang paling tulen dan berjaya sekali, mesti Fahmi ni anak murid Rafizi Ramli kan. Sebab Rafizi pernah cakap yang tugas PKR memang memfitnah! Dengan hanya bermodalkan sekeping gambar di sekolah.

Fahmi memfitnah kononnya Datuk Mohd Zaidi Hj Mohd Said mengadakan kempen dan menyebarkan fahaman politik di sekolah. Haha, berkempen kepala bana dia! Bukti takde, terus fitnah konon berkempen!

Daripada dok sibuk memfitnah geng UMNO yang beri bas percuma kat pelajar miskin, lebih baik Fahmi dan geng PKR buat solat hajat dan baca Yassin untuk Ahli Parlimen Permatang Pauh hampa tu.

Sebab dengar cerita kata ‘tiba-tiba nazak’ sampai suami yang dipenjarakan di Sungai Buloh akibat kesalahan meliwat pun dapat kebenaran untuk melawat isterinya yang terlantar ‘tenat’.

Hebat sangat! Demam kura sikit je pun sampai suami dalam penjara boleh keluar melawat sesuka hati. Haha! Geng PKR hampa ni memang pandai sangat berlakon, kalau bab fitnah ni toksah dok kata la memang power nokharomm punya, haha! – TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *