Datuk Siti Mahu Berjumpa Dengan Remaja Autism Yang Menyanyikan Lagunya

Penyanyi popular Datuk Siti Nurhaliza berterima kasih kepada orang ramai terutama pengguna laman sosial yang berkongsi video remaja perempuan dipercayai menghidap autism yang ingin berjumpa dengannya.

Video berdurasi 4 minit 5 saat itu memaparkan seorang remaja perempuan mengenakan pakaian berwarna kelabu menyanyikan lagu popular Siti berjudul Biarlah Rahsia mulai tular di Facebook sejak minggu lalu.

Menurut Siti, dia menghargai golongan sebegini dan mendoakan remaja itu berjaya dalam hidup.

“Saya sudah menonton video itu. Terima kasih kerana meminati saya dan sangat menghargai usahanya yang sudi menyanyikan lagu saya.

“Insya Allah jika ada rezeki dan kelapangan kami pasti berjumpa. Saya doakan dia akan berjaya dalam hidup. Ini kerana setiap hamba Allah pasti mempunyai keistimewaan yang tersendiri,” katanya

kepada Harian Metro.

Siti berkata, dia sedaya upaya mencuri waktu bagi meluangkan masa bersama golongan istimewa jika terjumpa di mana-mana acara dihadirinya.

“Memang ramai dalam kalangan insan istimewa yang meminati dan ingin bertemu artis kegemaran mereka.

“Saya menyedari perkara ini dan jika dalam acara yang saya hadiri atau terjumpa di mana-mana, saya akan berusaha mencuri masa untuk melayan dan menghiburkan mereka,” katanya.

Video yang dimuat naik sejak Rabu lalu itu sudah ditonton lebih 222,000 tontonan dan mendapat hampir 300 perkongsian.

Menerusi video sama, remaja perempuan itu juga memuji kecantikan Siti selain memaklumkan dia pengguna produk SimplySiti. – kg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *