Apabila Anda Bertemu Seorang Lelaki Seperti Ini, Tinggalkan Dia Dengan Segera

Kadang-kadang ianya sukar untuk mengetahui apa yang akan terjadi, sehingga anda betul-betul telah menjalinkan hubungan dan mula mengenali. Anda hanya perlu bersama untuk melihat sama ada anda masih mahu ingin melakukannya. Walau bagaimanapun, terdapat masa lain apabila anda benar-benar perlu memutuskan hubungan itu dengan cepat. Berikut adalah 15 ciri-ciri seseorang yang anda perlu tinggalkan dengan segera.

1. DIA SENTIASA MEMAKSA ANDA

Jika dia tidak memahami apa maksud “tidak”, dia tidak akan belajar. Dia boleh “berseloroh” atau “tidak bersalah” menolak dan memaksa anda, tetapi sila faham bahawa anda adalah orang yang meletakkan kata sifat di sana. Dia tahu apa yang dia lakukan dan maksudnya. Percayalah, apabila dia tidak menghormati anda dan batas anda, larikan diri seperti anda melarikan diri daripada neraka.

2. ANDA TIDAK BERASA SELAMAT UNTUK BERKONGSI PERASAAN

Jika setiap kali anda memberitahu orang ini sesuatu rahsia, ianya akan ditulis pada surat akhbar tabloid… mungkin sudah waktunya untuk berhenti memberitahunya pelbagai rahsia. Jika dia tidak boleh menghormati apa yang anda katakan kepadanya, jangan berinya lebih alasan. Anda harus meletakkan kepercayaan anda kepadanya dan jika anda mempelajari yang anda tidak boleh mempercayainya, putuskan hubungan anda.

3. REAKSI DIA TIDAK STABIL

Jika dia pergi dari panas ke sejuk dengan tiba-tiba dan anda tidak dapat mengatahui apa jenis tindak balas yang anda akan dapati dari dia, maka mungkin sudah tiba masanya untuk berhenti menunggu untuk mengetahui. Anda harus dapat mengetahui bahawa anda boleh berbincang dengan dia tentang pelbagai perkara dan tidak mempunyai risiko untuk dia menjerit atau hentikan anda.

4. DIA SERING BERDOLAK-DALIH

Beberapa hari, anda merasa sangat dekat dengannya yang anda tidak boleh percaya dan hanya apabila anda mula berasa selesa dengan dia, dia lenyap. Dia berhenti menjawab mesej, menghantar panggilan anda ke mel suara, membuat anda tertanya-tanya. Sekiranya anda tidak boleh bergantung kepadanya, hentikannya. Anda tahu sekarang bahawa apabila ia bagus, ia memang hebat dan apabila ia buruk, ia amat mengerikan.

5. DIA TIDAK SENTIASA JUJUR DENGAN ANDA

Anda boleh mengira jumlah masa yang dia jujur ​​sepenuhnya dengan anda di tangan anda. Dia biasanya samar-samar dan sukar difahami. Dia benar-benar ingin menyembunyikan kebenaran.

6. ANDA MERASAKAN SEPERTI ANDA TERLALU RAPAT, TERLALU AWAL

Sekiranya anda baru berjumpa dengan lelaki ini dan dia bertindak seperti anda telah menjadi sahabat sejak lahir dan bekerja untuk menjadikan dirinya terlalu penting di dalam setiap aspek kehidupan anda… berhati-hatilah. Dia harus menghormati hakikat bahawa anda mempunyai kehidupan sebelum dia tiba di dalam kehidupan anda. Terdapat beberapa benda yang perlu memasuki kehidupan anda dengan perlahan.

7. DIA SESEORANG YANG TIDAK SOPAN

Sekiranya dia terlalu manis pada anda, tetapi secara konsisten tidak sopan kepada semua orang di sekeliling anda…janganlah anda berbuat seperti tidak tahu apa-apa tentang itu. Pertama sekali, dia harus berbuat baik kepadamu. Tetapi walaupun dia sentiasa baik kepada anda dan tidak pernah berbuat baik kepada orang di sekeliling anda, anda akan mendapat manfaat untuk memahami bahawa dia memaparkan unsur-unsur wataknya yang anda tidak boleh abaikan.

8. DIA CUBA UNTUK MENGUBAH ANDA

Sekiranya dia mempunyai cadangan untuk pakaian, tips pakaian, idea-idea minyak wangi baru, dan sebagainya untuk anda dan sentiasa memberitahu anda semua cara yang anda akan menjadi “lebih baik” maka anda perlu berhenti dan mempertimbangkan semula hubungan ini. Jika dia terdengar seperti dia mahu membuat anda menjadi orang lain, maka dia mungkin perlu membuat temujanji orang lain.

9. DIA TIDAK PERNAH MEMBERI ATAU BERKONGSI DENGAN ANDA APA-APA

Tabiat tidak berubah semalaman. Jika dia egois dan tidak dapat berkongsi, dia tidak akan memikirkan tentang keperluan anda. Dia tidak akan boleh memikirkan tentang keperluan orang lain selama keperluannya tidak dipenuhi. Sesiapa yang mempunyai mentaliti “mengambil semua” ini tidak boleh dipercayai untuk berkongsi sama sekali.

10. SEMUANYA KESALAHAN ANDA, BUKAN DIA

Jika dia tidak pernah mengakui kesalahan dia, maka anda dapat tahu yang perangai dia adalah seseorang yang tidak pandai bertanggungjawab. Apabila anda menunjukkan di mana dia boleh melakukan sesuatu yang berbeza, dia akan menjadi defensif dan kecewa. Dia berteriak pada anda dan tidak boleh dijadikan alasan untuk tinggal bersama dia.

11. TIADA SIAPA DIDALAM HIDUPMU YANG MENYUKAI DIA

Orang yang sudah lama mengenali anda dan orang yang memberitahu anda bahawa mereka fikir anda boleh mencari pasangan yang lebih baik. Jika tiada orang yang mengenali anda yang melihat kedua-dua anda bersama sebagai satu hubungan yang sihat, maka anda mungkin boleh mendengar mengapa mereka semua mengatakannya. Mungkin mereka melihat sesuatu yang anda tidak dapat lihat.

12. DIA SENTIASA MENGHILANGKAN DIRI UNTUK MASA YANG LAMA

Bagaimana dia pergi ke tempat yang lain dalam masa seminggu adalah sesuatu yang anda perlu perhati. Sekiranya dia merasakan yang dia tidak ingin untuk dekati anda dan tiba-tiba menjauhkan diri, anda perlu berfikir yang mungkin dia tidak perlu bersama dengan anda. Mungkin dia tidak ingin. Anda perlu tinggalkan seseorang yang berperangai begini.

13. DIA KERAP MEMANIPULASIKAN ANDA

Dia adalah orang yang beriman bahawa perkara-perkara harus dilakukan dengan cara dia sendiri. Sentiasa. Sekiranya ia tidak berjalan dengan cara dia, maka dia cuba mengubah permainan supaya motifnya akan diterima atau dia tidak akan bermain. Jika dia sentiasa menukar peraturan, memanipulasi keadaan, dan tidak adil – jangan abaikan.

14. DIA TIDAK MENYUKAI KAWAN-KAWANMU DAN TIDAK PERNAH INGIN UNTUK BERJUMPA DENGAN KELUARGA ANDA

Oleh kerana anda telah bercakap dengan lelaki ini, anda tidak boleh ingat kali terakhir anda berjumpa dengan sahabat yang lama. Jika dia tidak suka kepada kawan-kawan anda, enggan menjadi sebahagian daripada momen hidup anda yang penting kepada anda, dan cuba memisahkan anda daripada keluarga anda; berhati-hati.

15. IANYA TIDAK PERNAH BERASA “BENAR”, PERCAYA DENGAN HATI ANDA

Jika setiap kali anda bersama-sama, anda berasa tidak selesa, maka anda perlu mendengar “kata hati” anda. Kadang-kadang, hanya hati anda yang tahu. – tc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *