Budak 6 tahun dirogol hingga maut sebelum mayatnya dibuang

Budak 6 Tahun Dirogol Hingga Maut Sebelum Mayatnya Dibuang|

Misteri hilangnya seorang kanak kanak berusia 6 tahun telah terbongkar apabila kanak kanak yang dikenali sebagai Sianturi ditemukan mengapung dalam kolam sawah desa Aman rabu semalam Aceh tenggara.

Lebih memilukan apabila mangsa ditemukan dalam keadaan telanjang,kepalanya di tutup dengan beg pelastik serta tangannya di ikat.

Mangsa dipercayai di rogol hingga mati sebelum mayatnya dibuang ke dalam kolam berkanan,hal itu diperkuat dengan hasil bedah siasat yang mendapati kemaluan dan dubur mangsa mengalami luka koyak

Tidak jauh dari lokasi mayat,ditemukan seluar dalam mangsa yang penuh dengan bercak darah,kata AKBP Trisno Riyanto kepeda pemberita.

Kronologi:

Mangsa yang berkulit cerah dikabarkan hilang pada selasa petang, ibunya yang balik dari pada majlis kanduri kahwin tidak menemukan anaknya dirumah.

Beliau cuba menunggu selama 1 jam sebelum membuat carian perseorangan, tidak menghasilkan apa apa ibu mangsa kemudian mengadukan kejadian kepada ketua kampung.

Orang ramai turut mencari mangsa dengan menggunakan pembesar suara namun pencarian dilanjutkan esok harinya kerana hari sudah gelap.

Mayat ditemukan Pada Rabu mayat mangsa ditemukan pada jam 8 pagi oleh seorang pekerja sawah dalam keadaan bogel dan tangan di ikat.

Menurut saksi mata “Iyan” warga setempat berketa ia sempat melihat mangsa melintas kebun jagung menuju rumahnya,selepas itu iyan tak lagi memperhatikan.

Bagaimanapun menurut AKBP Trisno Riyanto berkata sudah mendapatkan maklumat dari 4 saksi “hasil siasatan kami di tempat kejadian mangsa dipercayai dirogol di dalam semak,sebelum mayatnya di seret kedalam kolam”

“Mangsa dibunuh dulu baru dibuang pasalnya paru paru mangsa tudak ditemukan banyak air “katannya

Sumber – generasivariality

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *