Lelaki beronani di perhentian lampu isyarat sambil lihat wanita pakai seluar pendek

Malam kelmarin, terdapat seorang pengguna Facebook di Taiwan telah memuat naik sebuah video di ‘Group Gossip’ yang menunjukkan seorang penunggang motosikal beronani sambil melihat seorang penunggang wanita yang berhenti di sebelah motosikalnya ketika menunggu di depan lampu isyarat.

Paparan video jelas kelihatan penunggang wanita tersebut yang memakai seluar pendek langsung tidak sedar penunggang lelaki tersebut yang berada di sebelahnya itu bertindak ghairah mengeluarkan kemaluannya dan melancap di khalayak seolah-olah terangsang dengan cara pemakaian wanita tersebut.

Lebih melampau, lelaki tersebut dilihat cuba mengerakkan motosikalnya untuk mendekati wanita itu. Namun belum sempat dia bertindak, lampu isyarat telah bertukar menjadi lampu hijau dan penunggang lelaki itu barulah berhenti beronani.

Netizen yang menonton video itu rata-rata mengecam tindakan penunggang motosikal lelaki tersebut dengan memberi komen “Sememangnya psiko dan menjijikkan”, “betul ke begitu ketagih”, “pandai mengguna masa”, “individu psiko yang cukup berani”, “wanita di sebelah itu berisiko tinggi” dan sebagainya.

Ada juga yang berkata akan membuat laporan polis berhubung insiden tersebut.- CARI

Sumber – cari

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *