Sanggup habiskan ratusan ribu ringgit semata-mata untuk jadi hitam

WANITA ini dilahirkan berkulit putih namun dia sanggup menghabiskan ratusan ribu ringgit semata-mata untuk menjadi hitam. Martina Big yang mendakwa dia berusia 28 tahun, walaupun wajahnya jauh berusia, kini mahu ke Afrika.

Ini kerana dia mahu mempelajari kehidupan sebagai kulit hitam. Bukannya sahaja ketagih kepada mesin `sunbed’ untuk menjemur badan hingga kulitnya hitam, namun dia juga membesarkan buah dadanya sehingga saiz 32s.

“Saya gembira kerana mesin itu berhasil dan kini saya telah menjadi wanita kulit hitam. Itulah sebabnya saya akan ke Afrika pada bulan Januari tahun depan untuk mempelajari kebudayaan di sana,’’ katanya ketika ditemubual dalam rancangan Good Morning.

Martina yang berasal dari Jerman berkata, dia turut menyuntik melanin ke kulitnya. Dia juga bercadang untuk menjalani pembedahan untuk merubah hidungnya agar kelihatan seperti orang Afrika.

“Lebih baik jadi hitam,” katanya yang menyifatkan dirinya kini sebagai 80 peratus wanita kulit hitam.

Ditanya sama ada perbuatannya itu dianggap sebagai menghina orang kulit hitam, Martina menafikannya sebaliknya memberitahu dia hanya melakukan perkara itu untuk kepuasan hatinya.

Sumber – bujanglapok2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *