Isteri terkejut jumpa video suami dan anak kandung lakukan hubungan intim

Seorang isteri bukan main terkejut apabila menemukan video suaminya melakukan hubungan sumbang mahram dengan anak kandungnya sendiri yang masih berusia 15 tahun.

Lewat video berkenan lelaki yang hanya mahu dikenali dengan nama MM 43 ditahan polis kota komba selepas perbuatan jijiknya itu terbongkar.

Menurut ibu mangsa,dia suruh suaminya untuk mengambil Hp yang di Cas di rumah,dalam perjalanan semula ke sawah dia sengaja membuka Galeri video milik suaminya.

Bak disambar petir,wanita berusia 40 tahun itu bukan main terkejut apabila menemukan video suaminya memaksa anak kandungya melakukan hubungan intim.

Hal itu kemudian maklumkan kepada pihak polis sebelum melakukan tangkapan.

Pihak polis yang menyiasat menemukan sekurang kurangnya 6 video dan 7 gambar tanpa busana mangsa .

Menurut mangsa ayah kandungnya itu mulai melakukan perbuatan sumbang mahram sejak setahun lalu.

Video berkenan di jadikan alat untuk mengungut mangsa jika rahsia mereka di bocorkan kepada orang lain selain itu mangsa juga di ungut akan diberhentikan sekolah dan dipukul

Menurut mangsa lagi,dia sudah 8 kali dipaksa melakukan hubungan itu sejak awal tahun lalu,dan bapanya sengaja merakam hubungan sumbang mahram berkenan untuk menakuti mangsa.

Pihak polis Kota Komba Kepoh yang menyiasat sudah menahan suspek dan menyimpan barang bukti,dan suspek bakal di sidang minggu hadapan.

Sementara mangsa dan ibunya di jaga oleh pusat perlindungan negeri itu selepas pihak hospital kota komba mengesahkan mangsa kini dalam keadaan hamil 3 bulan.

Sumber – sehinggit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *